選單

健康百科

10 Aug 0 37
日本「 稀少糖 」- 砂糖味的減肥藥!「 稀少糖 」研發自日本,可從天然食物如無花果、葡萄乾、大樹鳳..
10 Aug 0 61
1. 蜂蜜-有助紓緩喉嚨乾燥引致的咽癢乾咳,亦可滋潤喉嚨2. 柑桔- 維他命C豐富,有助維持結締組織..
10 Aug 0 48
最近香港隊喺東京奧運嘅戰績彪炳,橫掃1金2銀3銅夾埋6塊獎牌,喺世界舞台上吐氣揚眉。而睇到一眾香港運..
10 Aug 0 27
近日紅遍全球嘅日本漫畫《咒術迴戰》終於復刊,關於乙骨同夏油嘅前傳電影亦將會喺今年年尾上映,相信一眾動..
10 Aug 0 30
唔知大家有冇睇最近喺戲院上映嘅《幻險森林奇航》(Jungle Cruise)呢?主角狄維·莊遜同埋艾..
10 Aug 0 44
2016年,因紐特族(愛斯基摩人嘅分支)原住民導演阿妮菲亞·阿娜·巴里(Alethea Arnaqu..
10 Aug 0 37
標榜為減肥者之恩物的「稀有糖」天然健康,低熱量,不會讓血糖或胰島素上升,非常適合大眾及糖尿病患者食用..
10 Aug 0 33
靈芝孢子粉是靈芝成熟時釋放出來的咖啡色粉末,是靈芝的精華,當中的有效成份含量遠遠高於靈芝母體,效果相..
healthmate 10 Aug 0 27
據本港衛生署的資料,脂肪肝 (或脂肪性肝病) 是指有過多脂肪在肝細胞內積聚。過量飲酒是引致脂肪肝的主..
healthmate 10 Aug 0 73
1、成分不同益生菌是有生物活性的細菌,對人和動物有益,以雙歧桿菌為代表。益生元主要是無生物活性的糖類..
顯示 1 至 10 於頁 15 (共2頁)